Władysław Jakub Król

Władysław Król
Szachista Korespondencyjny
Senior Internactional Correspondence Chess Master (SIM) ICCF
Białystok, POLSKA

Witam miłośników szachów i zapraszam do zapoznania się z moim dorobkiem,
szczególnie z moimi często nowatorskimi pomysłami debiutowymi:
GAMBIT + SUPER-GAMBIT (ofiara figury w debiucie).

Translate

sobota, 6 października 2012

To stało się dzisiaj ...

W mojej biografii szachowej dzisiejszy dzień zapisze się szczególnie mocno!
Oto mogę z dumą i z czystym sumieniem powiedzieć, że jestem/byłem w objęciach
szachowej bogini CAISSY :-). Ktoś niedawno powiedział mi, że jestem "farciarzem".
I oto spełniło się jeszcze jedno z moich marzeń!

http://www.konikowski.net/krol.php

Z tej okazji pragnę podziękować kol. J.Lubasowi kapitanowi drużyny "E-mail - Chess Krosno",
za wystawienie mnie na 1-wszej szachownicy, gdzie mogłem zdobyć I normę SIM'a.
Jeszcze więcej zawdzięczam nieżyjącemu już kol. ś.p. Witoldowi Bieleckiemu,
który dał mi wielką szansę na start w arcymistrowskim turnieju zaproszeniowym
z okazji 5-tej rocznicy TCCMB (byłym forum ICCF-u). Tej szansy nie zmarnowałem!!!
Dla uczczenia Jego pamięci grałem w Witold-ROW(s), Match Witold's Friends-Rest of the World (server) board 77:

http://www.iccf-webchess.com/EventCrossTable.aspx?id=28958

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz